ח"כ סימון מושיאשווילי: "ילד בלי סנדוויץ זה חמור"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ סימון מושיאשווילי: "ילד בלי סנדוויץ זה חמור"

ח"כ סימון מושיאשווילי ב'מהדורת הבוקר': "יוקר המחיה חשוב בעיני, לכן אני חבר בוועדת הכלכלה. היעדרו של שר האוצר מוועדת יוקר המחיה, זה לא בסדר, אבל אני דן אותו לכף זכות, יש אילוצי לו"ז שלא מאפשרים. זה יבחן בפעמים הבאות. תלושי המזון זה בדמו ובליבו של יו"ר התנועה, אריה דרעיי"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ סימון מושיאשווילי, ש"ס במהדורת הבוקר סוף השבוע בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "אני ח"כ חודש לאחר הרכבת הממשלה. הייתי נציג בקריית אתא, אני עו"ד במקצועי. התחום החשוב מבחינתי הוא חברה וכלכלה. יוקר המחיה חשוב בעיני, ילד שאין לו סנדוויץ' לבית הספר זה חמור. לכן אני חבר בוועדת הכלכלה"

"היעדרו של שר האוצר מוועדת יוקר המחיה, זה לא בסדר. אבל אני דן אותו לכף זכות, תמיד יש אילוצי לו"ז שלא מאפשרים. זה יבחן בפעמים הבאות. תלושי המזון זה בדמו ובליבו של יו"ר התנועה, אריה דרעי. בכל ישיבות הסיעה דרעי פותח את הפגישות ואומר שזה תקוע בידי הייעוץ המשפטי. אבל הוא על זה, וזה יקרה בקרוב"

"לקוחות שלי במשרד עורכי הדין שלי, נושכים שפתיים לנוכח יוקר המחיה. הבנקים מרוויחים, אבל יש להם לובי משמעותי בכנסת. אם תהיה הפגנה על יוקר המחיה, אני אשתתף בה"

חה"כ הוסיף וסיפר: "שבוע הבא אני אנהל את הוועדה לביטחון לאומי. כבר קבעתי דיון בשבוע הבא לסוגית הילולת האור החיים הקדוש, והצורך במימון האבטחה".

האזינו



0 תגובות